Subject: Euroopa Kontrollikoja aastaaruanne ELi 2023. aasta eelarve kohta
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 09:25:01 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et Euroopa Kontrollikoda avaldas äsja oma 
2023. aasta aastaaruande.

Nagu varasematelgi aastatel, on ELi eelarvest tehtavate kulutuste 
hinnanguline veamäär suurenenud. Audiitorid hoiatavad ka ELi eelarvet 
ähvardavate kasvavate finantsriskide eest, mis tulenevad rekordilisest 
võlasummast, Venemaa agressioonisõjast Ukraina vastu ja kõrgest 
inflatsioonist.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/AR-2023>  toodud lingilt 
leiate aastaaruande ja pressiteate, mis on saadaval ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .